byxmyndigakvällen

hej världen!

matihlda, nu byxmyndig! btw, ser ni klänningen, SUPERFIN!

sötmarika! jag hade valt hennes outfit! =) killtröja från H&M, långt linne&tajts!

vaddå inte mogna? :O vi är jääääääätte mogna!

haha, katta som väntar på fika!

koftan hon fick av mej, från bik bok.

haha, jag&elin höll på att riva ut en hel garderob full av filmer (A)

present =P

&vet ni vad jag gjorde? åt ananas paj. utöver matprogrammet.
gick riktigt bra! stolt! &vet ni vad jag kom på?
jag har verkligen tänkt kämpa, jag vill verkligen bli frisk. på riktigt.
fast det var lite jobbigt att höra hur mycket folk pratar om mej. iaf gjorde.
frågade mina kompisar hur jag mådde, om jag hade gått upp i vikt osv.
lite hemskt! tycker endå dom var lite fega, dom kunde ju iaf ha smsat eller nått?
men vet ni vad? jag tror faktist att jag någon gång ska som typ berätta hur det är.
iaf för tjejerna. vill INTE att någon mer råkar ut för det!

imorrn blire konfa, sofie ska dit, så det blir väl att hänga med henne=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du slår alla rekord! Fikade du hos Mathilda OCH hemma? Jag älskar dig, gumman, du är bara såå bra.

Kram!

2009-01-17 @ 15:21:48
Postat av: moa

härlig moa! rätt inställning=)

jag hejar på dig, det vet du! =)

2009-01-17 @ 18:58:46
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0