dansiiii

hej världen!
åh vad kul det var att börja med en ny dans!
jag fick värsta adrenalin kicken!
förra gången så gjorde vi bara egna danser, inte alls så roligt
som det här!
kunde inte så still en minut, bara stampade takten osv!
så kul, så kul!
har verkligen saknat att dansa under inläggningstiden! hur kunde
jag låta en dum anorexi förstöra allt der roliga?
aldrig i livet att jag ska sluta dansa!!! (L)(L)L)

gammal bild, från typ, våren/vintern 2008
helt super peppad på imorgon!
ska föresten äta risgrynsgröt på skolan imorgon, mamma frågade om jag ville.
hade valt bort det eftersom jag igentligen skulle ha ätit i fredags oxå,
och när jag valde var jag inte säker på om jag skulle fixa att äta 4 dagar
i rad på skolan. men det går ju helt super bra!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Omg Moa. Vad snygg desing! :)

2009-01-19 @ 22:03:25
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snygg design! Oscar är duktig och du är fin på bilderna!

2009-01-19 @ 22:07:45

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0