edwards lullaby?

hej världen!
HAHAHA, jag sökte på youtube efter river flows in you, &gissa vad som kom fram:
edwards lullaby
självklart var det river flows in you, men endå!!
jag satt & skrattade jättelänge (A)

fanny sitter&kämpar med att våga ringa emmy, hon är så feg att hon
inte vågar fråga om dom ska komma hit&äta middag. jag får alltid ringa,
men idag vägrar jag (A)

jodu, jag tror faktist att vi är bäst.

tror en outfit får hoppa in sen, eller ja, två outfittar (man får inte säga "outfittar" men jag gör
det endå, vad heter det annars?)
min&fannys, dom är otroligt fina!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Emma

okejokej, tack iallafall :)



btw. din design är också jättefin :)

2009-01-31 @ 14:27:09
URL: http://emaap.blogg.se/
Postat av: emmy

hahahaha:D jag längtar till att få vara med er det var typ skit längesen typiskt att jag ska vara sjuk :(

2009-01-31 @ 20:53:09

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0