elin&jenny

hej världen!
vi hade jätteroligt ikväll, sjöng ABBA singstar, pratade massor&såg lite wallander.
haha, jag vet inte hur jag ska fortsätta (A)
i alla fall, mamma ska till lycksele på fredag, när vi är lediga.
så hon frågade om jag skulle följa med, såklart jag ville!
fast eftersom hon är på kurs hela dagen måste jag fixa maten själv.
&sara är på prao. tror jag. fast jag vill träffa lisa oxå. fast eftersom jag nog ska fixa
kvällsfikat själv sen på kvällen bestämde dom att vi far hela familjen
nån helg istället. om det går.
det kändes tråkigt, jag vill ju träffa sara&lisa nu! madde har prao i skellefteå
i veckan, så henne blir det att träffa endå, det kommer bli kul!

nu ska jag nog sova, sov gott!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0