en liten fråga

hej världen!
tycker inte ni det är jobbigt med för mycket uppdateringar?
jag har uppdaterat 6 ggr idag, det är ganska mke.
för tänk, man är inte inne på datorn på en dag, &så helt plötsligt
ligger man 10 inlägg efter. på en dag.
fast det är såklart roligt att läsa om det är intressant, vilket mina
inlägg inte är (A) fast det blir mycket lättare att hänga med i bloggvärlden om man
väljer att prenumenera på min blogg med bloglovin.

twilight tog precis slut, jag sitter fortfarande&ler nästan hela filmen,
även om kvalitén suger! längtar jätte mycket tills dvd släpps, ska nog
boka den på discshop, så jag får den hem i brevlådan.
btw, jag tror inte jag ska köpa KENZA skinnjackan, det blir så dyrt!
ca 1500;- för den, lite pengar för tex filmen, kläder&allt sånt man behöver, jamen ska
vi säga 1000;-? sen vill jag gärna ha the sims 3, det blir ju några hundralappar,
sen måste jag spara pengar tills jag, sofie, linnea&celeste ska till umeå.
nej, istället får jag nog köpa en vanlig skinnjacka från tex H&M. min månadspeng
ligger ju inte på 1000;-/månaden. snarare 500.
nu ska jag sova, har redan somnat en gång, skulle gå upp&borsta tänderna&så
bara somnade jag (A)
sov gott!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0