feel the stress

hej världen!
hinner bara skriva snabbt, måste sluta skriva om typ en
halv minut. ja marika, idag slutar vi tolv!=)
och vet ni vad jag vill? fara på stan, jag har
typ en tröja i hela min garderob som jag vill använda,
men jag har noll pengar, så det var ju inte super...
så idag igen blev det lånade skabbkläder. och skabb hår.
det var mycket lättare på avdelningen, där hade jag alltid skabbkläder, sminkade
mej aldrig, fixade aldrig håret. haha, eva sa att jag borde fixa till mej, men jag orkade
inte. jag menar, hur snygg kan man bli med en sond som går tvärsöver ansiktet? nej just det, inte så snygg.
okej, nu ska jag gå ner, hann inte komma till det jag skulle skriva.
btw, äpple är syrligt :O
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0