hej bramåndag

hej världen!
ja, dom bestämde nånting bra idag, jag ska bara väga mej en gång/månad,
det är riktigt bra! då slipper jag bup för det mesta, utom när jag ska till
sjukgymnasten......
haha, &så ska pappa kanske ge mej hundra kronor att fylla på mobilen med,
så jag kan skaffa gratis sms, jag smsar ju dom ganska mke, typ nu slutar
jag, kom&hämta mej, jag far till elin, när ska jag hem osv.

&så fick jag gå hem själv från skolan, pappa var i stan&vi slutade tidigare,
det var skönt att få gå hem själv, jag gillar inte riktigt att måsta bli hämtad från skolan,
eller blir skjutsad dit, speciellt inte på morgonen, i morse kom jag till skolan typ 5 minuter
innan vi började, fanny skulle platta håret.

fast vet ni vad det absoult bästa hitills idag har varit? jag fick äta min mandarin
själv, eller ja, jag satt inne hos aina med en massa människor,
men jag behövde inte äta den på lektionen eller rasten med en lärare.
jag har fått förtroende!
nu ska jag ha gympa,
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Leia

Ojoj, själv kan jag inte förstå hur man inte kan gilla att äta! =/

2009-01-26 @ 13:20:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: ε m m a

Hejsan!

Bara för att jag är nyfiken/intresserad... Hur resonerar dom när du inte får gå till och från skolan själv?



Ha det bra!

E

2009-01-26 @ 18:23:26
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/
Postat av: ε m m a

Aha.. Nä jag trillade precis in som ny läsare så det hade jag ingen koll på... Men då måste det ju kännas bra med lite förtroende nu då? :)

Kram

2009-01-26 @ 20:44:58
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0