hemma=)

hej världen!
hemma igen. har varit det en stund men men (A)
köpte ett par jeans, jättesnygga! ska visa sen, jag&jenny köpte lika (A)
(btw, tackjenny, du är verkligen super!)
strax blire marika&elin, det blir bra! jag mår mycket bättre
nu än för bara några veckor sen när jag bara satt hemma&glodde.
jag tror vännerna (förlåt jättemke!) har förstått att jag inte är galen.
eller deprimerad. eller kanske rädd att få i mej alldeles för mke kalorier.
(eller jo, men 60 kalorier gör inte lika mke som 200)
försten, har bestämt mej för att äta kvällsfika i helgen på mathildas fest.
+ kanske en godis eller två utöver matprogrammet. förstår ni?
jag är bäst. ibland. ganska ofta.
föresten, jag fick i mej ett glas dryck&ett glas drickyoughurt på typ en minut!
det har jag inte gjort ¨på länge! satt en gång på avdelningen med
ett glas mjölk i 45 minuter. &jag drack hela tiden! hade i för sej suttit
typ en kvart redan & bestämt mej för att försöka dricka det dära glaset
samtidigt som jag försökte äta två mackor. (mackorna hamnade inte i magen då tyvärr)
så lite duktig är jag iaf! (omg, tänk så mke jag har "utvecklats" sen typ oktober!)
nu ska jag gå&läsa min underbara bok!
som ni kanske får en liten bild på oxå.
vad har ni gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

tur att det inte är magsjuka...då hade det slutat illa.

det är jobbigare än vanligt, men inte så farligt som det var under julen

2009-01-13 @ 19:12:08
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är bra Moa. !

Tack för att ni ringde,?!?

2009-01-13 @ 19:43:50
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0