jag har vunnit en miljon!

hej världen!
asså omg, OMG!
jag&josef skrapade en miljonlott&vann!!!!
en hushållsapparat värde 145;- (A)
jag tror alla som fick en sån lott med norran vann (A)
men endå!
egentligen har jag inget att skriva, det har gått bra idag.
utom att stiga upp, kunde verkligen inte
somna igårkväll! låg vaken i 2 timmar&bara tänkte på
den här bloggen. försökte läsa om jag kunde drömma
men lyckades inte, &den boken är ju verkligen fängslande så ni kanske
förstår att bloggen gjorde väldigt stort intryck på mej!
ni måste verkligen läsa den!
fast det häftigaste är nog att hon kanske skulle bli inlagd i Umeå samtidigt
som jag låg där... haha=)

nu ska jag gå&se om fanny är vaken så vi kanske kan fråga
pappa sen när han kommer hem om han kan ladda hem
twilight, den är ju helt underbar!!!!!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

hej moamoam0a

2009-01-02 @ 15:11:55
URL: http://moaviklundd.blogg.se/
Postat av: marika

jag fattar inte? (A)

2009-01-02 @ 16:50:55
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0