jag hatar alla filmer!

hej världen!
vi såg "she's the man" hos mathilda. jag gillar den.
(råkade skriva till jenny att den hette "she's the girl" (A) )
men jag hade ingen ro i benen. ville bara se twilight!
jo, det är den bästa film som någonsin gjorts! jag lovar!
när jag ska på stan i helgen (förhoppningsvis i helgen, någon som följer med?)
ska jag köpa andra boken när jag hör din röst (new moon)
klarar inte mer! har varit utan första boken ca en dag nu,
jag måste ha fortsättningen! jag som skulle vänta tills nästa film kom ut,
lycka till?
haha, jag&marika sa till mathilda att hon måste läsa boken,
jag smsade samtidigt med emmy som sa att den fanns som ljudbok
på youtube. på engelska. vill ni höra mathildas intelligenta svar?
- det kanske finns svensk text?
HAHHAHAHHA, fattar ni? då äre ju lika bra att läsa den på svenska
i bokformat!
hahahaa, jag dööööööööör.

nu ska jag gå&duscha, sen blire mer bella's lullaby&sen sov gott.
hur ska jag kunna somna utan att ha sett twilight eller läst
en av böckerna? kommer inte klara det... (A)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0