jag tror på min teori om tappade hjärnceller!

hej världen!
det borde nog vara så, att man tappar hjärnceller av att svälta.
(eller dunka i huvudet i väggen, min favvo på avdelningen)
för vet ni vad jag gjorde? en tjej ringde mej hos marika, jag frågade vem
det var&hon svarade typ marie nånting. min hjärna kopplade inte.
så hon sa att hon var min konfaledare =P
smart moa, verkligen smart?
jag&marika hade faktist roligt, vi gjorode so läxan,
&några små teatrar (A) sen spelade vi zombie spel som jag söööög på!
&sen plattade vi lite hår, men en rosa plattång!
jag hade iaf kul!=)
kändes som om jag inte alls var sjuk, det var som förra vintern!
jag, marika&skratt!

&vet ni? tittade på mina gamla outfits, hittade bilder på några sår.

ja, ni ser dom ju. fast det var inte dom värsta. &där var dom lite ihop läkta. knäppa moa!

jelonet+kompress+mefix=mitt ogenomträngliga plåster. som varades igenom. (ni vet, var)
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: marika

hah, men lärarna har inte lika bra uppsikt på en om man sitter längst fram, för om man tänker att man står längt fram vid tavlan & kollar ut mot bänkarna så tittar man oftast längst bak :P

2009-01-15 @ 22:04:54
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0