joduuuu,

hej världen!
jag&fanny kom på den underbara idén att köpa en billig
bärbar tsm, som är bara vår. pappa gillade inte idén,
båda vi är datanördar, så vi skulle typ slåss om den (A)

strax kommer moa, elin&marika hit, det blir antigen att se twilight,
även om kvalitén inte är den bästa, men vissa stunder är den faktist helt okej!
&man ser iaf att edward glittar i hyn, det gör man tydligen inte på en del andra
filmer, så för mej äre okej!

&vet ni vad jag gjorde? hjälpte till med middagen!
det var ganska kul, jag får typ aldrig göra det. på avdelningen
hadejag typ köksförbud eller vad dom kallade det, men fick bara hjälpa
till med maten om man åt fullt matprogram. jag fick ens välja egna mackor =O
fast jag&lisa gick dit endå, jag saknar dej lisa!
xoxo,
M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0