kanske det

hej världen!
kanske det att jag fick veta för 5 minuter sen att vi har engelskaglosor
kanske det att jag kom på för 2 minuter sen att jag har boken i skåpet
kanske det att jag har panik
kanske det att jag inte kommer kunna ett skit av läxan
kanske det att jag tycker det är jättejobbigt att inte kunna
kanske det att jag har höga krav på mej själv?
kanske det att jag inte fattar satsdelar
kanske det att jag inte orkar bry mej, fast jag har panik

kanske det att twilight ligger i min dator nu, ska starta nu.
kanske det att det bara var ljud, ingen film.
kanske det att ingenting funkar för mej idag.
kanske det att jag har damp
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

jag har också höga krav på mig själv,..

2009-01-22 @ 15:46:50
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0