lite fantasi?

hej världen!
imorse när jag vaknade (12 minuter över 7) så orkade jag verkligen inte stiga upp,
så jag tänkte, jag ligger kvar till 20 över. sen blundade jag. vad händer när man blundar?
man somnar. men inte imorse, jag hann tänka att jag skulle somna om jag blundade,
så jag tänkte att jag hade en väckarklocka i huvudet, som skulle ringa när klockan blev 20 över.
det har jag ju tyvärr inte, så jag sov lite för länge. inte mycket, bara 10 minuter, men lite
bra fantasi hade jag just då ;)

idag är det då den här teatern, så jag kommer nog inte hinna blogga på
lunchen, jag ska fara direkt till skolan igen, det är så pinsamt att komma själv
till bussen! nu ska jag fara, ha en bra dag!

btw, visst skrev jag att jag gillade mammas mackor? det gör jag inte, höll inte på
att kunne svälja (A) iiiinte goda!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för dina ord.

2009-01-21 @ 08:25:51
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: moa

sv: om jag inte skulle praoa med marika så ja =)=)

2009-01-21 @ 17:07:19
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0