lite proffsig måste jag ju vara?

hej världen!
gjorde min egen lunch idag, alltså borde jag ju vara lite bra på det!
eftersom jag fick göra det igen. fast idag var det svårare,
tog youghurt ([jå:gart] inte [jå:gurt]) och en varmkorv med bröd.
hade ingen aning om hur många korvar jag borde ta. jag menar, lunchen
är ju oftast mindre än frukosten (jag räknar havregrynsgröt, macka, mjölk som lunch)
&då borde ju en korv med bröd bli bra. eftersom jag har 2 glas mjölk.
men, en macka är ju borta. och flingorna oxå...
blev väldigt väldigt osäker där, men satsade på en korv, i värsta fall kunde ju pappa ha sagt
till mej att ta en till, men det gjorde han inte, så då var det antagligen okej. fast dom säger aldrig till
mej nu =D

imorse var jag inte alls lika trött som vanligt, jag gick och la mej vid 10&lyssnade på lite
musik till typ halv11, sen somnade jag. alltså sov jag typ... nästan 9 timmar!
det är ganska länge! &jag känner mej utvilad, fast kall. vi åkte skridskor idag på gympan,
inte det varmaste jag varit med om. fast långt ifrån det kallaste. det var nog i somras...
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0