lyckat moa, verkligen lyckat.

hej världen!
jag&marika for ju på stan, vid halv3 ringer hennes pappa&säger,
nu marika hämtar jag dej, vi ska bort.
jag stod inne på Ur&Penn &tänkte köpa ett halsband, mamma&fanny var på affären
bredvid, så jag tänker:
- jag skyndar mej att köpa det här, sen går jag dit&säger att jag ska med dom hem.
när jag väl kommer in på bikbok är det tomt. iaf på mammor&fannysar.
så jag skickar sms, ringer men ingen svarar. till slut går jag till parkeringsplatsen för
att se om dom är där. nej, ingen bil som ser ut som vår.
då tänker jag, jag åker buss hem! själv....
när jag kommer till bysshållsplatsen är den tom, bussen gick för 10 minuter sen,
jag tänker att jag tar den som går sen, om 30 minuter.
har massor att köpa igentligen, men jag var inte på shoppinghumör,
jag var så otroligt stressad! jag hatar när jag inte vet vad som kommer hända,
när det som bara blir.
men jag träffade i alla fall linnea&celeste, så jag gick med dom en stund,
tills bussen ska gå. &vad händer? när jag börjar närma mej busshållsplatsen
åker bussen iväg, 5 minuter för tidigt!!!!!
nästan buss gick en timma senare, men allt stänger ju 4, så då blir det massa
gå omkring&ingenstanns att gå. pappa kom i alla fall&hämtade mej, det var bra!
jag hade seriöst panik ett tag där (A)

strax middag, sen hem till mormor. vet inte vad jag ska göra sen, antagligen bara sitta&glo.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0