målbrott

hej världen!
- när johannes gick in i målbrottet....
sa filippa när vi åt middag, hur söt som helst!

vi åt jättegod middag idag! kyckling med klegg (A)
en grov macka med kyckling&sås&massa sallad. mums!

klockan 7 ska jag på typ nån träff om fotbollen, det ska ju bli ett nytt lag.
mamma&pappa sa imorse oxå att det är helt säkert att jag får börja,
dom tycker inte läkaren ska behöva säga nånting om det, jag menar
varför inte? jag är normalviktig, jag tränar inte annars, så det blir inte överdriven
träning eller nått.
det känns jätteskönt att få börja igen, även om vi inte börjar träna på ett tag,
först när konstgräset är bra igen typ? men i alla fall, det känns bra,
eftersom jag antagligen skulle ha tränat fortfarande om inte anorexin
hade tagit mej.
önska mej lycka till, jag är nervös!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till, gumman! Du kommer att klara det fint. Älskar dig och älskar att se vilka framsteg du gör hela tiden.

2009-01-25 @ 18:00:54
Postat av: OSCAAAR,

sV: haha, ändrar det ?=D

2009-01-25 @ 19:53:41
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hoppas det gick bra :)

2009-01-25 @ 19:54:47
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: sigrid

toppen om du kan spela igen! Lycka till!

2009-02-03 @ 14:40:37

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0