måndag

hej världen!
jag gillar inte måndagar, det är extra svårt att kliva upp ur sängen
då,man vill bara sova i all evighet, typ.
jag drömde nån jättebra dröm, typ om modeller&nått, jag kommer inte ihåg.
haha, jag har ingen aning om vad jag ska skriva, så jag borde inte
publicera det här inlägget, ingen vill läsa en massa struntprat ;)
men jag hinner inte blogga på lunchen, pappa hade tydligen bråttom till
bup efteråt, han&mamma ska dit&prata, jag har ingen aning om vad, men
jag hoppas dom bestämmer nått bra. typ att, haha, vad kan dom bestämma?
sen ska jag till mormor&fika eftermiddagsfika, :)
nu ska jag till skolan, ha en bra dag!

jodu, ibland är jag snygg?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0