men mumma?

hej världen!
nej, det var inte chili con carne. det var nån superäcklig
fisksås&makaroner. jag hatar fisk! all fisk! utom lax. och fiskpinnar.
jag tog några jättetuggor, sen fixade jag inte mer.
satt bara där, tog lite makaroner, sen frågade pappa om jag ville ha en macka
istället, ni vet, en sånt där typ långt smalt bröd, från typ frankrike?
det blev mycket lättare då!

ikväll ska jag inte göra nått speciellt, jag tror det blir att
se twilight eller nått, haha, det var flera dagar sen sist (A)
&så ska jag sova tidigt, så jag inte är lika trött som imorse.
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: man ser dom inte så mkt ?

eller om man itne vet att dom är där ser man dom inte.

2009-01-28 @ 18:08:59
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Twilight blir nästan bara bättre & bättre för varje gång man ser den ;) !

2009-01-28 @ 20:44:23
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0