MOA - gitarrgud?

hej världen!
jag spelade guitar hero i morse, på hard.
haha, jag klarade en låt!!! =D
nog för att det var slow ride, men, det var endå på hard!
haha, lite stolt är jag! (A)

idag mår jag nog en 9:a, eftersom jag har hunnit till kapitel
13 i om jag kunde drömma, det bästa kapitlet! =D
fast jag måste städa oxå, haha, tråkigt!
fast jag har en lite speciell metod, jag hade ganska stökigt (eller ja,
jag har aldrig stökigt nästan, men det ligger småskräp överallt)
igårkväll, men visste att jag inte skulle orka ta bort det idag, så jag tog lite
påsar, papper&små saker&kastade omkring i rummet (A)
så nu är det lite stökigt i alla fall.
vad ska du göra idag?

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: Tack så mycket! :) Gillar armbandet jättemycket! :)

Nja, lite stort var det ju.. Men det sitter på och ser ut att vara köpt att sitta på min arm så så stort var det inte.. Är nog meningen att män inte ska snurra armbandet runt handleden så mycket som jag gjrot! :)

2009-01-25 @ 10:31:45
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0