MOA - the next twilightressigör

hej världen!
jag såg twilight igår, asså herregud, den är så otroligt bra!!!!
fast som alla andra gånger jag ser den så sitter jag&hoppas, hoppas, hoppas
att james inte ska uppfatta doften från bella när dom spelar baseball.
varje gång hoppas jag (A)
fast det blir aldrig som jag vill....
&så kom jag på att på en del ställen pratar dom lite roligt,
som när bella ska prata med edward efter att han har räddat henne från tylers bil.
&hon säger - no på ett jättekonstigt sätt.. =P
haha, jag skulle kunna sitta här i en evighet&bara berätta allt jag gillar med filmen,
allt jag tänker när jag ser den osv.

igårkväll gick jag&la mej vid kanske, halv 12. &vaknade vid 9.
haha, jag trodde det skulle funka att sova så många timmar, men nej,
jag vaknade vid halv 8&låg vaken i typ en halvtimme, fast sen när jag skulle stiga upp
halvsov jag (A)
usch, vad jag längtar till jag kan sova till 11 om jag vill. eller ligga i sängen flera timmar.
usch, vad jag vill.

mysiga, mysiga säng. dumma, dumma sond som förstör hela bilden.
idag blir det nog, jag vet inte. vi ska dansa hos sofie ikväll. annars blir
det väl bara att slappa. kanske åka lite madrass med fanny eller nått.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror precis som du! <3

Du betyder otroligt mycket för mej med Moiiis! (L)

2009-01-31 @ 10:33:01
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar: Ska flytta med mamma till skelleftehamn med mamma och min syster men min pappa ska bo kvar här i vårat hus i Örviken. :D

2009-01-31 @ 11:50:11
URL: http://nilssonjulia.devote.se
Postat av: my

Twilight är bäst<3

Måste bara säga att du verkar vara en stark tjej, och du kommer säkert klara dig ur allt jobbit:)

KRAM

2009-01-31 @ 12:18:58

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0