omg, omg, omg, omg, omg!

hej världen!
okej, linnea&celeste frågade mej värsta coola grejen!
det ska typ vara en danstävling i skellefteå i vår, och dom
frågade om jag ville vara med och dansa med dom två + sofie
såklart jag vill! vi ska hitta en låt & så på tisdag.
jag är värsta peppad! känns som typ "stort" ansvar (A)
jag menar, jag har inte dansat sen våras, och endå frågar dom!
fast det var typ ganska hemskt, åldersgränsen är 13-25, så vi kanske
ska dansa mot tjugofemåringar!
asså omg, jag feel the pepp pepp pepp!

och kvällsfikat gick ännu bättre! asså jag vet inte hur, jag fixar
det ju alltid annars och så, men det kändes så otroligt lätt!
som om, jag vet inte, bara jättebra!

haha, och så har jag fått en kommentar av lillebror, ganska gulligt!
&hurra, slut batteri i kameran och slut batterier i batterilådan.
måste skaffa nya, vill ju fota!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul att få vara med i en dastävling, mot typ äldre :)



Btw.. Jag tyckte de va jätte gulligt av din lillebror:) Haha

2009-01-18 @ 21:20:17
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0