paris&150g köttisar

hej världen!

ser ni hennes arm? &ni kanske kommer ihåg bilden på hennes syster Nicky.
vad har hänt lixom? båda två drabbas av ätstörningar samtidigt...
&jag kan heller inte påstå att jag tycker det är snyggt. långt ifrån... snarare äckligt!

kom just hem från matten. vill ni höra ett tal`?
x äter 200g pasta, 150g brocoli och 150g köttbullar till lunch.
jippie tänker jag, jag äter säkert 5 köttbullar mer än 150g. tyckte det var
lite jobbigt, jag tycker det, alltid när man jämför mat med mina portioner.
jag tycker fortfarande mina matprogrammspotioner är större än vanliga,
men jag tror det är för att jag ska vänja mej vid stora portioner. inte en tugga macka
till frukost... så jag tycker det är ganska okej att äta, eftersom jag vet att om jag bara kämpar
får jag äta som mina kompisar. typ 5-6 istället.
men iaf, jag frågade läraren hur mycket en köttbulle vägde han sa, ca 25g
alltså åt x 7 köttbullar. då blev jag glad! det är ju lika mycket som jag äter!

nu ska jag fortsätta nörda ljudet av ditt hjärta. min älskling!
sen blire stan, efter skolan. ska stressa hem&dricka, sen stressa till bussen.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Annika

usch ja, paris har blivit hemskt smal :S

2009-01-13 @ 23:00:20
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0