Rob + Kristen?

hej världen!
både idag & igår har varit riktiga latdagar.
orkar inte göra nånting annat än
att läsa om jag kunde drömma, ligga i sängen&smsa med lisa.
orkar inte tänka alls. inte på mat. inte på skolan
(som jag är lite rädd att jag inte kommer fixa, har fortfarnade
inte vant mej vid tempot&så. även om jag borde ha mest energi,
efter en lååååååång vila från skola, både ht & jullovet. )
&så deppar jag för att det var så länge sen jag såg
twilight. även om jag har sett dom flesta scener på youtube.
några gånger, snarare 20.
fast vet ni vad jag läste i nya frida tidningen?
Robert Pattison blir glad av att kyssa Kristen Stewart!!!!!
jag är jätteglad, jag tkr dom passar superbra tillsammans!
perfect match, you know!


har ni föresten märkt hur bra robert passar i sina wayfarers?

                                            ^ hej sexiiii
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Juliaa

Robert Pattinson, han passar i allt. :)

Han är snyggast å bäst :)



kicka gärna in i min blogg =)

2009-01-05 @ 16:57:48
URL: http://juliaholmlund.blogg.se/
Postat av: Juuliaa

jo, den är grymt bra den boken.. håller på att läsa den nu, och ska snart börja på tvåan :) å twilight sett den 6 gånger typ, så ja, jag ÄLSKAR den filmen :)

2009-01-05 @ 21:02:01
URL: http://juliaholmlund.blogg.se/
Postat av: moa

boken är den bästa, filmen med! =)

2009-01-06 @ 10:15:45
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0