sov nu lilla videljung

hej världen!
skulla ha frukost klockan 9. vaknade 7  minuter i.
somnade om. vaknade igen 7 minuter över. fröööööös!

det där är typ min morgon, jag vill sova hur länge jag vill!
som alla andra.
man blir ju så trött! ´jag sómnar ju aldrig på kvällarna,
ligger&läser om jag kunde drömma hela tiden,
&då äre ännu jobbigare att stiga upp. usch,..

föresten, ett tips

INOTYOL - mot ärr&sår.
jag använder det varje kväll på mina fula ärr på händerna&armarna,
den är faktist riktigt bra! dom har blivit betydligt blekare än
när dom var nyläkta!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: -

vad hade du gjort för att få ärr på armarna?

2009-01-03 @ 15:10:28
Postat av: klara

vad hade hänt på armarna ? :S

:D

2009-01-10 @ 23:44:16
URL: http://klaraahedstrom.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0