strax färdig!

hej världen!
har verkligen ägnat hela dagen åt mitt collage,
det är så roligt att pyssla! speciellt om
man ska ha det till nått bra. det här ska ju få mej att inte falla
tillbaka i det jag tyckte var "normalt" tidigare!
jag ska bli så frisk jag kan bli!
nu ska jag bara limma ihop det, fota&sen får ni se!
ska nog försöka göra en ny header senare idag, eller be
marika göra en mall så jag kan lägga in bilder själv.
vet ungefär hur jag vill ha den.
&föresten, SARA KOMMER HEM IDAG!
till arlanda klockan 22, då ska hon ringa!
&herregud vad jag längtar, har typ satt flera larm på mobilen
så att jag är beredd. fast om jag ska erkänna är jag lite nervös,
tänk om jag inte kommer på nånting att säga?
vi har ju inte träffats sen 25 augusti&det var på en sluten avdelningen
&jag hade slang i näsan.
men herregud, jag längtar så mycket! fast nu blev jag rädd
att dom skulle ha varit med om en flygplansolycka! =O =S
fast det har dom inte?

nu ska jag gå&limma, ska flytta från sängen till skrivbordet, smart va?
jag bloggar snart igen!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du behöver inte vara nervös:)

Ni har ju kännt varandra länge :) <3

2009-01-02 @ 23:55:51
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0