surmoa.

hej världen!
blogg.se har vägrat funka för mej fram till nu, totalvägrat.
så jag kollade på gamla bilder, bla från semestern. &så helt plötsligt är
det en bild när jag äter ett wiernerbröd!
blev jättechockad! hade i&för sej en bild på hur mycket det var kvar av den,
mycket mer än hälften, men endå! jag åt det. jag måste verkligen ha varit
frisk då, under skåneresan. igentligen tittar jag på bilder från hela -08,
&jag ser verkligen att vissa stunder, eller ja, när jag har varit på nått annat ställe,
när det har varit nått speciellt, så har jag haft mina friska stunder.
blev ganska chockad.
fast en del bilder var riktigt äckliga. en bild är på mina skor,
en outfit som aldrig hamnade i bloggen (har miljarder av dom!) där fötterna som,
jag vet inte. dom ser typ brutna ut. usch, aldrig i livet att jag ska tillbaka.

föresten har katten slutat med p-piller nu, så kattungar kommer nog i vår.
fast nu dampar hon, hon jamar, klöser, hoppar omkring osv.

uppd: &så hade jag fina händer. ärrfria.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: kkkimlodberg

jag har typ gått där i två år snart, plus att jag har sett flera från våran skola vara där =)

2009-01-30 @ 17:04:22
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: Mary

Det stämmer att Kristen är med i Klättertjuven, eller Catch that kid som är den engelska titeln :)

2009-01-30 @ 17:49:15
URL: http://www.maaarys.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0