tomt

hej världen!
jag har verkligen ingenting att göra. och ingenting att blogga om.
helt tomt i huvudet! (A)
och jag är lite stressad, måste fixa praoplats snart.
vill verkligen inte praoa själv, men jag vill helst prao i stan, på nån
klädaffär typ. ska nog gå till syon imorrn. inte har jag gjort spanskaläxan
heller, eller svenskan. fast engelskan gjorde jag nyss, fast jag har inte skrivit
ut allting jag hittade om Alberta =)
igentligen borde jag typ vika tvätt eller nått oxå, så jag får lite extra
månadspeng att köpa lite kläder för. min garderob är tom!
och så har jag väldigtväldigt stor lust att se Twilight! kanske man kan ladda hem den,
det spelar ingen roll hur dålig kvalité det är, Twilight som Twilight lixom!
nu ska jag gå&fortsätta läsa om jag kunde drömma, tredje gången (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tredje gången ,Moa :D ?

2009-01-20 @ 17:14:27
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha okej, varöfR? ;P



Fia ba; nu har jag förlorat en till vän, jag sa att han lukta som en neger !

2009-01-20 @ 17:14:31
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0