tttttt

hej världen!
har precis fikat mitt kvällsfika, ett franskbröd och en av mammas bröd. i alla fall, vi hittade en låt att dansa till, jag, linnea, sofie&celeste. sen hann vi börja lite grann på den, jag tror det kommer bli jättebra! föresten sa linnea att när vi ska till umeå och dansa på Norrlandoperan (!)  kanske vi kan låna hennes brorsas lägenhet och bo där själva en helg! spännande värre! tydligen är det ingen "tävling" man far dit, dansar, far hem. typ. men det kommer vara musikproducenter osv där, så vi (haha) får kanske vara med i nya Bounce? (A)
såg ni top model? det gjorde vi, jag tycker det var svin dåligt att Isis åkte ut, jag diggar henne, hon var svincool!
vem hejar du på?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, va kul det lät!



jag längtar tills jag får börja röra på mig igen!

2009-01-20 @ 21:35:44
Postat av: Linnea

vi var ju bääääääst :D

2009-01-21 @ 17:14:39
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0