twilight, bup&twilight

hej världen!
idag har jag läst om jag kunde drömma. haha, nästan 200 sidor (A)
ska läsa ut den till ikväll så emmy kan läsa den,
den är så bra!!!!!!!!!!!!!
love is in the air.

om en stund blire bajsbup. som jag hatar!
men idag ska jag vara glad & inte vara gråtfärdig hela tiden,
verkligen inte! jag ska visa hur jag mår hemma, för hemma mår jag ju bra!
det är bara på bup som allt blir fel, det är så mycket minnen där. dåliga minnen.
som jag inte vill ha tillbaka. inte ens för en miljon.

ikväll blire twilight med emmy, det verkar så nu iaf. haha, största
biosalen, 50 platser, 5 rader. hahahaha!
vi kommer typ bli ensamma (A)
önska mej lycka till med bup. jag ska fixa det!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

ska också dit idag...första gången på typ tre veckor.

lycka till!

2009-01-07 @ 13:34:27
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah dåligamoa, du är en elvis wannabe ;)

2009-01-07 @ 14:42:09
Postat av: Lora(kusin)

Det kommer gå super älskingtjej! om du inte redan varit där..;p då gick det säkert jättebra!^^

Be strong the force is with you^^

<3333333

2009-01-07 @ 17:31:35
URL: http://loralajvare.blogg.se/
Postat av: Sanne

Ska till bup imorron och jag känner precis som du. Åh, vad jag hatar de där människorna! Men deras jobb är ju faktiskt att hjälpa. Och man måste ha det jobbigt ibland för att man ska märka de bra stunderna. :) Sköt om dig tjejen! /S

2009-01-08 @ 00:06:18

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0