vad gör en blogg intressant?

hej världen!
vad gör en blogg intressant?
dom bloggar jag följer är typ
www.kenzas.blogg.se - jag tycker den är svinbra, men igentligen,
vad gör den speciell? att hon har mycket kläder? att hon festar mycket?
www.mammabeckas.blogg.se - hon har ju mycket typ "tankeämnen" som
fördommar osv. och så är det ju så kul att läsa om hennes små barn!
www.myanalife.blogg.se - antagligen för att hon kampas med anorexin.
men det finns ju miljontals, varför just hennes?
eller kompisarnas, mest för att veta vad dom gör osv. det finns ju verkligen
miljarders miljarders små mini bloggar, med typ 5 läsare/dag osv.
varför blir inte dom superkändisar?
haha, jag har tänkt på det ganska mke (A)
men nu är det danstajm, jag hoppas att dressarna kommer idag, inte stor chans men (A)
ha en bra kväll! jag tror dessutom att ni får se min nya snygga design ikväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Julia

glad jag blir att du inte tog med blondinbella. suck! haha.. fattar inte grejen med henne och hennes blogg. men men :D

Jag tycker att först är det layouten man lägger märke till, sen innehållet, då varierande texter och med bilder! :)

2009-01-19 @ 19:14:56
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Karin

jo det är ett roligt jobb jag har!

2009-01-19 @ 19:44:51
URL: http://KarinOlofsson.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0