vilket humör du har moa!

hej världen!
oja, idag har mitt humör gått upp&ner, som en
berg&dalbana.
varför? för att när jag hör din röst är så otroligt
sorglig (har gråtit två gånger) &så otroligt bra! &jag blev så
superglad för ett tag sen. skrattade, skuttade i sängen osv.
vill bara läsa trean (ja, boken tog slut alldeles för fort)
ska nog be mamma åka in till stan&köpa den, jag klarar inte att vara
utan! jag har verkligen gått in helt i den, blir alltid så
förvånad när mamma eller pappa kommer upp&säger att det är dax
för mat.
- jag äter ju inte, edward är ju en vampyr!
tänker jag. ja, jag lever verkligen i forks den mesta av min tid.
jag borde kanske vakna upp ur vampyr världen &tackla anorexin
i verkliga livet.
fast idag har jag varit ganska bra på det, eftersom jag knappt tänkt
på det, det är så det ska vara va? man gör saker, äter, fortsätter,
maten är inte höjdpunkten på dagen?
ganska duktig är jag iaf. fast jag knappt ansträngt mej (A)

ärren efter min ångestklining. som har hunnit bli ganska fina
efter min flitiga användning av inotyol. bra va?
nu borde jag verkligen gå&plugga svenska, men jag vill så gärna fortsätta
lyssna på musik!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: fanny

varför fick du sår på händerna.?

2010-04-16 @ 19:36:04
URL: http://fannygr.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0