wiihoooo

hej världen!
hahahahahaha, på en timme har mitt läsar antal idag fördubblas,
nog för att det inte var många då, och inte många nu heller!
haha, 12 då, 24 nu (A)
fick ett sms av marika typ två minuter efter förra inlägget:
- vi har matte nu!
typ så, så det blev stress till skolan. faktist tyckte jag det var lite taskigt av
läraren, ta för givet att jag kommer. fast marika sa att jag inte behövde :O
jag fattar typ ingenting igentligen, så inget topp humör nu heller,
fast det blir säkert på topp när det är dans ikväll! =)

jag&oscar satt typ hela mattelektionen och disskuterade hur man får
fler läsare, jag ska masskommentera hans blogg,
tyra länkade hans blogg =P
och vet ni vad jag kom på? hade jag inte börjat skriva om anorexin i bloggen
skulle jag nog ha typ 5-10 läsare/dag, eftersom min blogg annars är helt
ointressant!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, det är roligare att göra en hel design ist för abra en header :P

2009-01-19 @ 15:41:12

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0