100kr i min lilla ficka, har du hicka?

jepp, 100 kronor fick jag av mamma för att
jag städade ett rum i källaren där filippa och hennes
kompis lekt, det var verkligen mycket saker!
fast det var värt det, 100 kr det är ju typ en t-shirt :D
fick dessutom månadspengen tidigare idag,
så nu är jag redo för shopping!
fast jag ska nog spara lite, om jag lyckas.
måste ju ha en skinnjacka, och det blir ju några hundra.
så hundra kronor minst ska jag lägga bort, min mini
månadspeng och väldigt stort "vill ha" funkar inte riktigt
helt bra tillsammans.


www.google.com

nu ska jag se HSM3, pappa laddade just hem den :)
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi ska också se hsm3

2009-03-01 @ 22:09:52
URL: http://ekarns.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0