hur snygg var man förr?

nu är jag med mois och marika,
vi har sett hsm3. (och jag dampade på
hur otroligt dålig vanessa hudgens skulle passa som
Leah i Eclipse, för visst ska inte Leah vara med
i New Moon?)
och så pratade vi om hur fula vi var förr,
men hur snygg var man i typ 5an?
(jag vågar inte lägga upp en bild, eftersom
jag inte kunde konsten att posa, men om jag säger
såhär, fula jeans, militärkofta, grönt linne med konstiga
band och vita örhängen med stjärnhål)
hur såg ni ut när ni var mindre?
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: emelieee

sv: jodå =)

2009-03-05 @ 21:32:15
URL: http://elahti.blogg.se/
Postat av: febervals

åh, synd att jag inte är hemma då... grr Satans flyg.. hah xD

När jag gick i femman hade jag nog bara ärvda kläder pojkfrisyr och var helt ocharmerande xD

2009-03-05 @ 21:41:26
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Carro

svar: jag blev jätte glad när jag fick syn på den! ;D jag köpte den på Bokhandeln i Linköping, jag tror att det är ett av de få ställena som har släppt boken redan nu, men nåt ställe i Sthlm tror jag också har släppt den :)

2009-03-05 @ 23:05:13
URL: http://flyingcarro.blogg.se/
Postat av: Ronny

Kan du ta ett skämt? Botemedel mot anorexia = McDonalds 3 gånger/dag. Blev du ledsen nu ber jag om ursäkt.

Hej! Tack så JÄTTE-mycket för din kommentar. I love comments!



Du får ursäkta om min reply till dig kan verka opersonlig, då den skrivs i stort sett likadant till alla

som varit inne hos mig, men du skall veta att så är inte fallet, utan alla kommentarer jag får läses

av mig, men att formulera helt olika svar på alla kommentarer så skulle det ta allt för mycket av min

tid att skriva och jag vill helst kunna svara ALLA samma dag (utom helger),som varit inne hos mig,

det tar mycket tid också att läsa allt men ALLA läses och du kommenterar absolut inte i onödan,

det kan jag lova.



Du får också ursäkta att om du skulle råka få en likadan kommentar igen från mig (säg då till), som du

kanske fått tidigare beror det på att det kan vara svårt för mig att hålla reda på alla som kommenterat

min blogg och känna igen dom, men de flesta som har en extra speciell touch eller utseende kommer jag nog ihåg lättare än andra.Jag har nästan nu 100 kommentarer att besvara, samt att jag skall hinna in på din

blogg och kika lite innan jag drar.



Jag har också ett företag att sköta som tar en hel del tid kvällstid med bokföring, inköp,kampanjer

och dylikt , ooooh vad jag tjatar,(är det nån som lyssnar?),så ofta sitter jag här och besöker o läser bloggar

med ett öga och jobbar med det andra ibland fram till 3 4 på nätterna.Och så har jag bus med Filippa på dagarna.Risken är väl stor att man blir helt j-a skelögd, tralalala ?



Jag hoppas att du också steg in genom dörren och inte bara stod på trappan?

Snälla du, ge mig gärna också ett bidrag med att klicka runt så mycket du hinner när du ändå kollar

runt på min blogg,(så jag kan fortsätta med att utveckla min blogg), jag skall försöka i möjligaste mån

att lägga alla länkar så de öppnas i nytt fönster och inte stör ditt besök allt för mycket, men tyvärr går det inte

med alla utan du måste "gå tillbaka" och jag ber så mycket om ursäkt för den olägenhet det kan skapa för dig.



Jag hoppas se dig här snart igen och jag hoppas du talar om att du är på "återbesök" så blir det mycket

lättare med konversationerna mellan oss tror jag.



Nej fy tusan bäst att sluta innan man blir bojkottad av dig som nån attans senil tjatmoster.

Vi ses o hörs. Ha det gott kompis och glöm nu inte klicka utta h-e, hihihihi. Filippa hälsar, hon ska med

pappa på ett säljjobb imorgon efter lunch. Kram!

2009-03-05 @ 23:25:29
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Isabelle

Svar: Tack så mkt :)<333333

2009-03-05 @ 23:49:04
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

nattinatt!:)

2009-03-06 @ 02:39:39
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Eveline

längtar tills eden kommer ut på bio!

2009-03-06 @ 11:01:44
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Karasu

JAAAAAAAAA!!!!!!!! Leah är inte med !! :D

2009-03-06 @ 14:01:05
URL: http://coolavi.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0