jag kämpar för fulla koppar

nu är jag med marika, vi töntar oss framför datorn.
det gick verkligen mega bra för mig att hitta ett liv utanför
datorn (A) målade naglarna, dammsugade och läste lite sandor/ida.
och pratade lite med mamma, det kändes bra.
vi pratade lite om äs, och om tjejer/killar i skolan som har det,
och tydligen hade lärarna sagt när jag kom tillbaka att det
var värsta problemet på skolan, ingen åt.
och ja, antagligen mitt fel det mesta. men nu tycker jag det är bra,
jag tror det är bra att jag äter i matsalen när alla ser, och att jag
äter normala portioner där!
och så sa hon en grej
det är så skönt att du är påväg bortifrån det här nu moa.
härligt, härligt.
att det inte bara är jag och kompisarna som tycker att jag är
någorlunda frisk. för jag räknar mig själv som frisk nu.

ee ja, ett liv utanför datorn. jag kämpar stenhårt. önska mig lycka till ;)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Haha, det låter nästan som att det är viktigare med ett liv utanför datorn än utanför anorexin ;O

2009-03-27 @ 21:44:00
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

sv: ahha, okej=D



om man zoomar in, typp=)

2009-03-27 @ 21:50:56
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Andersson

Ett liv utanför datorn, Ska jag också kanske börja med de :-P ?



Alla i matan åt. De är inte ditt fel, De äär bara lärarna som fick de där i bakhuvet. "Omg, Jenny du äter lite"



& vet du. Engång i matan då satt vi, ( Jag, Elin, Katta, Op, Thilda, Emelie & någon mer)Å då skulle dom peka ut vem som skulle få aneroxi först, av dom som satt vid bordet. Endel pekade på Op, & en del på mej! :-O



2009-03-28 @ 09:13:52
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0