oboy!

kom på när jag kom hem från skolan att jag var
riktigt sugen på oboy!
blev ganska förvånad själv faktist, jag brukar aldrig vara
direkt sugen på nånting, men nu var jag, så ett stort
glas oboy ligger i min mage nu, det blev mitt mellis :)

iförrgår (?) disskuterade jag och mamma vad jag kunde äta
till lunch istället för mat (ni vet, skolmaten, hur mysig?)
mamma sa mjölk, flingor, 2 hårdmackor och 2 glas mjölk
(jag vet, mke mjölk, men i guess jag tar fil och musli, fast jag
inte gillar fil) jag sa samma sak, men en hårdmacka.
(jag gillar inte hårdmackor, mjukisar är mkemkemke godare!)
jag blev lite sur, för att dom inte litar på mig. (att jag tar
rätt mängd mellis, jag ska tydligen skicka mms på vad
jag äter)sen i efterhand kom jag på att det INTE var friskt att
försöka disskutera bort en macka, även om det inte
var menat som att få mindre lunch, bara att göra en godare lunch för mig.
ska säga det till mamma sen,
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0