självförtroende

har du bra självförtroende?
jag har typ inte det. jag hade världens jättesjälvförtroende
förr, inget kunde rubba mig.
men nu som... jag vågar stå för vad jag tycker och så,
jag älskar att disskutera! men jag är så
osäker på allt, jag måste få det bekräftat
att tröjan jag tycker är snygg verkligen är snygg.
jag vågar inte göra nånting utan en kompis eller nån,
jag är så rädd för att göra bort mig.
jag vet att det är ana som har krossat allt.
hela självförtroendet, all självkänsla.
jag har inte anas "röst" i mitt huvud längre,
jag vet vad jag vill, vad jag tycker, men jag
vågar inte tro på det utan att någon tror på samma sak.

hur är det för dig, vågar du stå för det du tycker,
vågar du ha på dig vad som helst?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är iallafall väldigt modig som vågar skriva om ditt dåliga självförtroende. Jag är helt övertygad om att du kommer igen och får tillbaka en bra självkänsla och ett gott självförtroende. Du är redan en bra bit på väg.

Tack för att du finns!

2009-03-06 @ 21:20:43
Postat av: Ester

Försök skita i vad alla andra tycker och kör ditt eget rejs. Det är svårt, men t ex om du har hittat en ny tröja du vill ha, tänk inte på om andra skulle tycka den är snygg utan tänk på om DU tycker den är snygg och om DU vill ha den. Det är andras problem om de tycker du har fel kläder på dig.



Stå på dig och kämpa på! Du kan jobba upp självfötroendet och självkänslan igen, det är jag övertygad om!! ;)

2009-03-07 @ 08:58:49
URL: http://estermattsson.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0