snyggt smajl moa

eee, nej.
silverplpoppar på nedertänderna och på baksidan
på övertränaderna, bara på framtänderna.
sen när jag är hemma från skolan och på helger och natter
ska jag ha gummiband mellan plopparna som ser ut som slemtrådar!
usch, äckelmoa!
det sämsta är att jag inte kommer få finare tänderna av det,
tändera kommer bara glida fram så jag biter över tänderna och inte
mitt på. just nu känns det himla ovärt att ha det, det tar ont mot munnen,
det skaver och gummibanden sliter ut tänderna ut käften! jaja, det blir bättre
om någon dag/vecka, det vet jag. det måste det bli.

var ju som sagt hos kuratorn idag, vi pratade mest om bupbesöket
igår. det var lite sjukt, doktorn höll ju med mamma och pappa om
att jag var frisk, men efteråt sa hon att dom typ "väntade" på en svacka,
att det inte skulle gå lika bra som det gjort för mig. tydligen har det gått för bra för mig?
hata bup.

var hos skolsköterskan också, på ett minihälsobesök idag.
ingen vägningen eller syn eller hörsel osv, jag ville bara mäta mig,
165 är jag nu, så 1 cm har jag växt sen våras! och ryggen var rak.
nu ska jag skriva läsloggen sen ska emmy komma hit!

leia myste med mina skor igår. sötkatt,
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

tro mig moa du kommer vara så jävla glad när du tar ut tandställningen;D det kommer bli rå bra jag har haft tandställning tre gånger;D

2009-03-31 @ 15:34:43
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: SÅ lite så :)

2009-03-31 @ 17:03:22
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: hehe visst är vi för söta? ;D

2009-03-31 @ 17:19:03
URL: http://nilssonjulia.devote.se
Postat av: AntiVolturi - Louise

Du är så sjukt stark och åh vad jag beundrar dig! Har läst igenom bloggen och jag tycker du är så tuff som verkligen orkar kämpa! Jag hoppas att du aldrig får en svacka och jag kommer följa din blogg tills den läggs ner, vilket jag aldrig hoppas att den gör! Kram på dig! (:

2009-03-31 @ 19:04:16
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi, snart är de vår :)

Ha en bra kväll ^^

2009-03-31 @ 21:53:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0