vet ni? jag är rätt så bra endå.

fikade på dagiset, ett glas mjölk
och en hårdmacka med smör.
det satt bara småbarn med mig, men jag
smörade endå. bara för att det inte skulle bli torrt,
fattar ni hur megabra det är? ingen kollade mig,
jag behövde inte smöra, men jag gjorde det!
jag vill inte leva med anorexi, jag vill bli frisk, och det blir
jag inte av att fuska. usch, vad jag känner mig glad nu!

och barnen är helt underbart söta!
och snart ligger så länge vi båda andas i mina händer!
och dans ikväll, kanske att vi får dressarna!

min dag kan inte bli bättre!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: emelieee

sv: nej, jag förstår det :)





btw, alla ungar på.. MITT dagis är oxå rätt så cutea :)

2009-03-09 @ 15:55:34
URL: http://elahti.blogg.se/
Postat av: Lydia

Härligt brudn'! Nu vart ja stolt över dej, good job! :)

2009-03-09 @ 17:06:23
URL: http://dansfreak.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0