torsdag,

hej världen!
jadu, jag kommer inte ihåg riktigt vad jag
skrev tidigare idag så förlåt om jag skriver samma sak igen =P

frukosten gick rätt så bra, det blev inget bråk eller så.
efter förmiddagsdrycken, som oxå gick hyfsat
gick jag&mamma till örjanshallen för att titta när klassen
hade gympa. dom hade stationsträning, &igentligen
hatar jag att ha det, men jag blev supersugen!
fast när jag har träffat doktorn i skellefteå så ska han
bestämma om jag får vara med på gympan, jag är rätt
så säker på att jag får det. för jag har ju knappast gått ner i vikt,

efter gympan fick jag knipsa låset eftersom det var någon
som hade stoppat in ett typ stift i låset, haha, otur moa, otur!

jag fick välja om jag ville vara med på engelskan eller lyssna
på föreläsningen, jag tyckte förelsäningen verkade skoj,
så jag gick dit. jag skrev vad hon berätta om va?

sen vare hem&äta lunch, den stressade jag mej igenom
men den gick bra.
sen vare direkt till skolan&ha svenska, vi skulle berätta om
en författare, jag har läst en bok av Mats Wahl så jag berätta om han.
inte för att jag hade läst det förut, men det gick en ganska bra.

nu har jag precis druckit eftermiddagsdryck, den gick superdåligt!
jag skrek, men efter att jag hade lugnat ner mej gick det bra att
dricka, tills det var två droppar kvar. dom var jag oxå tvungen att dricka
upp, fast jag ser att glaset är tomt. &det kommer ju inget
när jag dricker heller, eller jo, någon gång ibland.

btw, vi har fått undulater nu. en tjej som är gul&grön
och en kille som är typ blå/vit.
hur har din dag varit?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

coolt att ni har undulater nu ! :D

2008-11-13 @ 15:03:51
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Amanda

Min dag har varit bra:)





Vad ska undulaterna heta?:)

2008-11-13 @ 15:41:03
URL: http://glassamanda.blogg.se/
Postat av: sara

Ska ni få undulatingar då eller? (A) :) hah :P - okej jag skrev typ exakt samma sak i mejlet som jag nyss skickade till dej! (A) <3

2008-11-13 @ 15:55:22
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0