ingen bra bloggdag

hej världen!
jag ska strax fara till skolan, och jag ska nog till mormor
och äta om jag har förstått det rätt, sen piano efter skolan, och sen hem
till mormor och fika. efter det ska jag till bup, vid 3 och sen stan med mamma
och fixa praoplats och nya kläder. så jag är väl hemma vid 5, så först då kommer
en uppdatering, ingen bra bloggdag idag nej.
hoppas det går bra på bup, hatar fortfarnade att vara där. så många dåliga minnen.
tror dessutom att sjukgymnasten snart är tillbaka. åhnej!
jag vill inte dit! men jag känner mej typ tvingad, första gången vägrade jag ju göra
nånting, sen kom jag på att jag vill ju röra på mej, så jag sa att jag vill dit igen,
då blev hon sjukskriven till janurai. så det är väl snart dax?
hoppas i alla fall att jag ska träffa läkaren, hon är den bästa på bup. alla andra
är helt knäppa.
ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0