mormor

hej världen!
nu är jag hos mormor. jag ska fika här, &sen tror jag att jag
far hem&ser twilight, är supersugen!
igentligen har jag inget att blogga om, men jag ville endå blogga. =)
när jag loggade in på msn här hade jag en superäcklig bild på mej själv, några dagar
innan inläggning, den som jag har visat för er några gånger.
tex här eller här
ganska äcklig va? fast helt ärligt, jag kommer inte ihåg hur jag såg ut då.
alltså i kroppen, jag speglade mej aldrig eller så.
marika&elin sa igår att jag såg äckligt ut. typ när vi solade, eller när jag bytte om.
kan förstå det, det är inte snyggt!!!!!
man ska vara normalsmal. inte för tjock. inte för smal. normal.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, jag avslutar den om 23timmar och 17minuter=)

2009-01-24 @ 19:44:13
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0