fredag

hej världen!
idag skulle vi ha bad på gympan, jippie tänkte jag - men ist så blev det pingis, roligt, spec på slutet !


aja, sen så vare lunch&matte...
matten var typ läskig, vikings assistent sa hela tiden:
- bra Moa, du är så smart !
hahaha, det var typ pinsamt !
nu har jag precis packat&skärt gurka, morot&paprika med lillasyster -
det är övernattning med dansen, =)
det kommer bli super, jag vet det.
plus att jag oxå vet att jag, marika&mathilda kommer vara vakna längst, som vanligt !
vi ska dela madrass. &jag har med mej DUNTÄCKE !
nu ska jag byta om&fara på fotbollen, sen blire stressa järnet,
ska duscha&byta om&sen middag hos mormor, innan vi ska träffas alllihopa från dansen klockan 18.00...

vad ska du göra ikväll ?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0