måndag

hej världen!
måndag;
sv. gjorde nått test med en lärare, typ cp! det fanns ett facit, på hur det skulle vara -
man skulle svara vad man skulle ta med sej för att överleva i typ ingenstans,
ofta experter vet om jag överlever eller inte !
musik. spelade "My Happy Ending", Avril Lavinge. på gitarr, jag fick G-Vg - bra ?
matte. boring,
spanska. jag&katta spelade memory med robin&anton - ganska roande !
var med marika sen, hon pratade massor !
vi spelade MarioKart till Wii, superkul - köp det !
sen fick jag en wonderful tröja av henne, tack älskling (L)
snart dans, sista lektionen innan ume !
någon mer som ska dit ? iaf så får ni gärna smsa eller ringa;
> 073-0874714

&föresten, ni MÅSTE lyssna på 4minutes - Madonna, Justin&Timbaland
en superlåt !

ha en bra dag!
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0