oj då !

hej världen!
&jag vet, jag har inte skrvit på ett tag...
jag har kommit på att TheSims2 är kul igen, &då har jag bara spelat hela dagarna, eller nästan.
okej, iallafall, vad har hänt ?
inget intressant, utom att Vikings assistent är konstig.
han sa till en kompis att hon borde träna sej på att läsa !
bara för att hon hade varit sjuk&inte hunnit läsa lika mycket som oss andra !
&idag hade jag&fyra kompisar värsta jag gillar/jag gillar inte.
typ.
vi satt&bestämmde att från&med nu ska vi säga till varandra
när vi är sura på varandra&varför.
vi har lixom varit värsta surmännsikor på senaste tiden !
men nu ska jag äta, fiskpinnar så jag skriver sen.
vad ska du äta ?

xoxo, M 

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0