tisdag

hej världen!
äntligen kan man skriva igen!, jag har dampat loss på datorn X antal gånger
 innan jag förstod att det inte gick....
igår vare iallafall DANS !
nu ären klar&ska bara finslipas..... =)

okej, helgen :
> Boviken
> varit hos jenny, superskoj !

> BAKAT !!!
image4
jag&lillebrors ArgaGubbar bak=)

&nu äre bestämt !
det blir ny mobil, idag!
frågan är, blire den som jag vill ha w660i eller blire en annan, med bättre kamera men äldre.
vi får se, skriver ikväll hure blev !

&så idag.... vad har hänt ?
städade idag, skriver mer imorrn när jag har prövat alla tre olika praorna,,,,,,,,
&oja vad bra väder det var / är idag !
på lunchrasten var vi ute&solade =) &på matten fick vi sitta ute !
tack mattelärarn !

nu ska jag försöka hinna med bussen oxå.....

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0