tisdag

hej världen!
blä, vilken dag !
okej - fram tills lunch vare väl bra, men snälla - sen då
bara skit
lillasyter sabbade just mitt liv !
aja, tur att vi nu är lediga fram till på måndag, hoppas han har glömt det då!
knappast
men tack marika, du är verkligen underbar! &du har bra fantasi.....
nu sitter jag&sörjer genom att äta en brownie, den är god - men inte nyttig!!!!!
klockan fem blir det fotboll iaf, det är bra!
&sen blir det hem till marika &vara med katta&sörja lite till, vi ska se DesperateHousewifes eller Förhäxad.

föresten, snart är det ju valborgs - vad ska du göra då?
jag ska upp till vattentornet&grilla osvosv
med marika,katta&emmy

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0