veckan

hej världen!
nu sitter jag på skolan med en av dom bärbara datorerna, vi har data&jag är klar med uppgiften.
så, tack lärarn, får jag "surfa runt". &jag vet att jag inte har skrivit mycket på senaste tiden, men jag har varit upptagen, jag lovar!
> i måndags, dans&sjunga med Emmy.
> i tisdags, fotboll&farmor&farfar kom hem !
> i onsdags, step up&äntligen träffa kompisar.
> i dag, sjunga med Emmy&gå ut&gå med kompisar.
> imorrn, fotboll&kanske till Pite med Salt eller träffa kompisar&gå till Bergsbyn & köpa glass.
> lördag, till småkusinerna med Emmy sen ska hon sova hos mej.
> söndag, sjunga med Emmy

&snart ska vi till Ume med dansen, jag&lillasyter har betalat&allt !
+ att snart är jag rik !
jag får snart min månadspeng, &så ska jag hjälpa morfar med att stapla ved, &får betalt !

nu skriver jag verkligen inte långt, ska strax gå&hämta mitt dokument, "Porschen", den är ganska bra....
det är det dära skämtet, "min man stack med sin sekreterare&skickade ett brev&sa att jag ska säla Porschen&skicka pengarna, så säljer frun bilen för  250;- !"

snart är det SOMMArrrrrrrr, yes

xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0