fredag,

hej världen!
kej, entill dag som bara går förbi utan att nått spec händer.
har slösat massa pengar på mobilen, har suttit&smsat=)
sen kom fanny hit en tvärt&vi pratade lite.
&jagoch mormor har sett filmer från när jag var liten,
typ mitt dop osv. jag skrek &grät hela tiden =P
aja, imorrn då. ska jag inte iväg nånting då?
jo, jag tänkte faktist det, till farmor&farfar på eftermiddan och före det
kanske kurjan eller nått.
(jag vet, jag pratar med mej själv)
jag tänkte faktist skriva ett långt inlägg med massa fina bilder &så, men jag
är inte på blogghumör. undra vilket humör jag är på? haha, =)
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0